آموزشی

ساخت وبلاگ

چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟

  • چرا وجود وبلاگ برای سایت مفید است؟

    تا بحال به این موضوع اندیشیده ای که چرا در بیشتر  سایت ها بخشی برای وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در این مقاله میخواهیم علت این نوع طراحی سایت را برای شما بازگو کنیم.

    به چند دلیل وجود وبلاگ برای سایت مفید است:

    1. افزایش ترافیک سایت

    افزایش ترافیک سایت از جمله مراحل مهم تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی است. با ایجاد انواع محتوای آموزشی ، سرگرم کننده، اخباری وغیره در وبلاگ ها  باعث افزایش ترافیک سایت می شوند چرا که می توان آنرا در گوگل Search  کرد و در شبکه ها ی اجتماعی به اشتراک گذاشت ، می توان آن را Email  کرد. پس تعداد بازدید کنندگان را زیاد می کند و باعث افزایش مشتری می شود.

    2. ارتباط با مشتریان ویا کاربران

    ایجاد وبلاگ و بهره بری آن یک طرفه نیست از طرفی  راهی است رای یافتن مشتری جدید و از طرف دیگر نیاز مشتریان و کاربران فعلی را رفع کرده و می توانند از مطالب مفید بهره مند شوند.

    3.ارسال سیگنال های مثبت به گوگل

    هرچه کاربر زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشد سیگنال مثبتی به گوگل فرستاده می شود برای این کار اصلا نباید به هنگام ورود کاربر از آن طلب هزینه کنیم چرا که به احتمال زیاد سایت را ترک خواهد کرد. و این یک سیگنال منفی به گوگل میفرستد. راه دیگری که باعث ایجاد سیگنال مثبت می شود و گ.گل آن را دریافت می کند نرخ خروج پس از ورود به سایت است. بس راه حل هوشمندانه برای جلب کاربر برای ورود به سایت و ماندن در سایت  بروز کردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : چرا,وجود,وبلاگ,برای,سایت,مفید,است؟, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 13:31

فروشگاه پروژه - لایه باز تراکت

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز تراکت

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : لایه,باز,تراکت, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:18

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به کارگرداني حسن تبريزي و تهيه کنندگي ميثم آهنگري در ژانري کمدي در سايت کافه فيلم هم اکنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي کنند و مشخص است که اين سريال يکي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اکنون مي توانيد سريال موچين را با لينک مستقيم از کافه فيلم دانلود کنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,موچین,را,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 313 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:10

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از کشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي کنند.

در واقع تحصيل در کشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در کشورهاي اروپايي که از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا کرده تا جايي که برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در کشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي کنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين کشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند که سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو کشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع کارشناسي در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي کند. همچنين دانشجويان دوره کارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع کارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دکتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي کنند تا در نهايت بتوانند مدرک دکتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در کليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت کاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي کنند.

البته بايد تاکيد کنيم که موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دکتري کشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي کشور فنلاند، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرک پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه مدرک تمکن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه کپي
  • ارائه عکس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارک تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يک سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يکي از مهمترين دلايلي که افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است که اين کشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي کند که مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين کشور تامين گردد.

در صورتي که مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندک، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدرکي است که اين دانشگاه ها ارائه مي کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا کار پيدا کرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينک زير مراجعه کنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مزایای,تحصیل,در,اسپانیا,و,فنلاند, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 0:59

حفاظ آکاردئوني

حفاظ آکاردئوني امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يکي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد حفاظ آکاردئوني  يکي از انواع حفاظ هايي است که به صورت مشبک ساخته مي شود که عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يک درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند که شما بتوانيد حتي زماني هايي که در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705  مهندس حميد رضا هاشمي

حفاظ آکاردئوني در واقع يک حائل امنيتي و يک جدا کننده است که براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند که از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري کنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مکان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها کاهش مي دهد. حفاظ آکاردئوني عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يکي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آکاردئوني

درب هايي که به عنوان حفاظ آکاردئوني توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شرکت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد کنند. شما همچنين امکان نصب يک يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي که درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا که اغلب ديده مي شود که اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شکسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

حفاظ آکاردئوني اما در طرح هاي گوناگوني موجود است که از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و کلاسيک اشاره کرد. دقت داشته باشيد که در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است که امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده کنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه که ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست کنيد.

از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

شايد در دنياي امروزه که تمامي بخش هاي مختلف هوشمندسازي شده اند، استفاده از حفاظ هايي که به صورت قديمي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گرفتند اندکي به دور از مدرنيته باشد. آنچه شما بايد بدانيد که در واقع همين حفاظ هاي نرده اي هستند که امنيت را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد. از جمله اين حفاظ ها ميتوان به حفاظ ديوار اشاره کرد که علاوه بر اينکه زيباست و نماي جذابي به ساختمان شما مي دهد، يکي از بهترين انواع حفاظ براي افزايش امنيت ساختمان شما به حساب مي آيد. اما شما از حفاظ ديوار  چه ميدانيد؟

حفاظ ديوار  چيست؟

بدون شک شما هم گل ليليوم را ديده ايد. اگر بگوييم که حفاظ ديوار  در واقع يک گل ليليوم فلزي است دور از واقعيت نيست. اين نوع حفاظ ها در واقع با شکل اين نوع گل ها ساخته شده اند. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه به ساختمان شما زيبايي خاصي خواهند داد، به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا حساب شده و امنيتي، حفاظت خود را تضمين کنيد.

حافظ ليليوم در واقع براي حفظ حريم خصوصي و همچنين امنيت معرفي شده است. اين نوع حفاظ ها امروزه به صورت گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ هاي ليليوم در واقع يک حصار امنيتي براي شما ايجاد خواهد کرد که فرم آن مدرنيته شده است. معمولا حفاظ هاي ليليوم از موادي ساخته مي شوند که گران قيمت نيستند اما حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد مي کنند.

حفاظ ديوار  امنيت را ايجاد مي کند.

همانطور که گفتيم، شما ميتوانيد توسط حفاظ ديوار  امنيت و حريم خصوصي را تا حد بسيار زيادي ايجاد کنيد. دقت داشته باشيد که امروزه با توجه به مشکلاتي که در زمينه هاي امنيتي براي خانه ها به وجود مي آيد استفاده از حصار هاي امنيتي محبوبيت بسيار زيادي پيدا کرده است. هدف اصلي از طراحي چنين حفاظ هاي هم در واقع حفظ امنيت است که بتوان آن را با مدرنيته هم تطبيق داد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع حفاظ هاي به عنوان نرده هاي امنيتي استفاده کنيد و در واقع آنقدر مزاياي زيادي دارند که به عنوان حفاظ ديوار نيز از آنها استفاده مي شود. اين نوع حصار ها در عين اينکه انعطاف پذيري زيادي دارند و به همين دليل هم شما ميتوانيد از آن ها در مکان هاي مختلف و به منظور هاي مختلف استفاده کنيد.

حفاظ پنجره و کارايي هاي آن در محافظت

زماني که صحبت از حفاظ آکاردئوني به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا حفاظ پنجره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

 

نصب حفاظ پنجره

کارايي هاي حفاظ پنجره گلنرده دار

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب حفاظ پنجره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

حفاظ پنجره دوجداره فرفورژه

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد.

حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

حافظ سرنيزه اي در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند.

 

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,آکاردئونی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:00

درب آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با درب آکاردئوني مي توانيد تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد. در همين راستا حفاظ آهني درب آپارتمان با بيش از 18 سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد تا با توليد درب آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد. بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد، مي توانيد با خريد حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد. در ادامه در خصوص حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   به عنوان يکي از توليدکنندگان درب آکاردئوني و حفاظ هاي آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   به عنوان توليدکننده حفاظ آهني

کليه کساني که قصد خريد نرده فرفورژه را دارند، مي توانند پيش از خريد براي حصول اطمينان خود از خريدي شايسته و قابل اعتماد نسبت به اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني تحقيق کرده تا با خيالي آسوده، حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   را خريداري نموده و با نصب و اجراي آن روي درب ورودي چوبي منزل خويش امنيت و آسايش را در منزل شخصي خويش برقرار سازند. ما در اينجا براي آشنايي بيشتر شما با حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   به ارائه برخي از توضيحات در خصوص اين شرکت توليدکننده درب و پنجره هاي آهني مي پردازيم تا در صورت خريد، با ديدي باز و با خيالي آسوده خريد خود را صورت بخشيد. پس ادامه مطلب را از دست ندهيد.

مزيت هاي استفاده از حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   

مزيت هاي استفاده از حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   

در صورت خريد حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شرکت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

  1. ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه کادري مجرب در گروه حفاظ لوکس    وحدت
  2. استحکام فوق العاده بالاي درب آکاردئوني و نيز پرچ هاي آن
  3. بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته کردن درب
  4. قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شرکت معتبر
  5. حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در کوتاهترين زمان ممکن
  6. امکان بهره مندي از درب هاي تک جداره و دوجداره
  7. امکان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
  8. بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امکانات و قابليت هايي که با خريد حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   مي توانيد از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد. بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد در کمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده، بهترين کار تماس با مسئولين فروش حفاظ آهني ديوار حياط آهني لوکس   است تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ درب آکاردئوني آهني لوکس   کار را به کاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت کاملا راحت و آسوده خاطر نماييد. بنابراين در يک کلام ايمني کار را به حفاظ لوکس    وحدت بسپاريد تا با توليد درب هاي آکاردئوني و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محکمي در برابر سارقين پديد آوريد.

درب آکاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده

شرکت حفاظ لوکس    وحدت در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني با بيش از 2000 پروژه موفق در سطح کشور افتخار اين را دارد که براي نخستين بار درب آکاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آکاردئوني دوجداره توسط توليدکنندگان شرکت حفاظ لوکس    وحدت به اين صورت ساخته و طراحي شده است که داراي 4 خم پرس جوش مي باشد که همين امر سبب استحکام بالاي آن مي باشد و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تکاني هم ندارند که اين از مزيت هاي اين نوع از درب هاي آکاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون: طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده از قفل مخفي بسيار مستحکم و قابل تعويض و... توانسته است خيلي زود جاي خود را در اکثر خانه هاي امروزي مستحکم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ بالکن  لوکس   پيشنهادها و سفارش هاي مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آکاردئوني مطرح سازيد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشکلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد که ممکن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور کلي بر هم زند.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : درب,آکاردئونی؛,حفاظی,آهنی,ایمن,برای,ممانعت,از,سرقت, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 2:24

منظور از حفاظ پنجره از داخل چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از حفاظ پنجره از داخل است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ پنجره از داخل تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

حفاظ پنجره از داخل چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ پنجره از داخل در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ پنجره از داخل گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ پنجره از داخل نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ پنجره از داخل آشنا کنيم.

 

نرده فلزي پنجره

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

يکي از انواع مورد استفاده حفاظ پنجره از داخل، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت مکان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مکان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ پنجره از داخل از سايرين مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است که امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند که توسط افرادي جوش داده ميشوند که در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک ظاهر زيباي دارد که به سر ديوار ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراکم و همچنين تيز بودن باعث مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

 

حفاظ پنجره از داخل استيل

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

يکي ديگر از انواع حفاظ پنجره از داخل، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از حفاظ پنجره از داخل نيز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع حفاظ پنجره از داخل معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از جمله آنها ميتوان به امکان گسترش از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي کند.

 

مزيت استفاده از نرده پنجره از داخل

حفاظ پنجره از داخل اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با استفاده از آن ها امنيت را براي ساختمان خود تا حد زيادي برآورده کنيد. اين نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک مي کنند تا با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يکي از آسان ترين و بهترين راه هايي است که ميتوان توسط آن امنيت خانه خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار خوبي به ساختمان شما مي دهند، به شما اين اجازه را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و هزينه هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين زمينه استفاده از دوربين مداربسته است اما همچنان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما مانند خريد يک نرده پنجره از داخل نخواهد بود و امنيت را تا حد زياد براي شما برطرف نخواهد کرد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : منظور,از,حفاظ,پنجره,از,داخل,چیست؟, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 241 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:04

آموزش مرحله به مرحله توليد کيف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

اين کيفو مي تونين با پلاستيک ضخيم يا فوتر و يا چرم بسازين

روسرياي قديمي هم براي ساخت اين کيف به کار ميان!

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف? )

sl41_k2.jpg

يه دايره به قطر دلخواه (که در اينجا 100 سانت است) از فوتر يا چرم و يا پلاستيک ضخيم ببرين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دايره برين تو و با دستگاه پانچ يا هويه 10 سوراخ بزنين

روسري رو از سوراخا رد کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسري رو بکشين تا لبه کيف جمع بشه و يه پاپيون جلوي کيف بزنين

از دسته کيفاي قديمي که کنار گذاشتينشون براي اين کيف استفاده کنين

حتما بخوانيد :

( توليدي کيف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کيفاي قديميو انداختين دور و دسته هاشو نگه نداشتين

مجبورين براي کيفتون از جنس خودش دسته درست کنين

با ديگر مطالب توليدي کيف همراه باشيد

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : آموزش,مرحله,به,مرحله,تولید,کیف,ساده,بدون,دوخت,و,چسبوندن, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 369 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:34

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

از ابتدا تا امروز

مشاهده و خريد اينترنتي کتاب از کاواک

کتاب ساعت‌ها |مايکل کانينگهام | مترجم: مهدي غبرايي | نشر: نيماژ

رمان به سه زن از سه نسل مي‌پردازد که تحت تأثير رمان خانم دالوي اثر ويرجينيا وولف قرار مي‌گيرند. اولي خود ويرجينيا وولف است که دارد در سال ???? هم‌زمان با نوشتن رمان خانم دالوي، با بيماري رواني خودش دست و پنجه نرم مي‌کند. نفر دوم خانم براون است، همسر يک کهنه سرباز جنگ جهاني دوم، که در سال ???? مشغول خواندن رمان خانم دالوي است و هم‌زمان جشن تولد شوهرش را ترتيب مي‌دهد. نفر سوم، کلاريسا وگان، زني همجنس گراست که در سال ???? جشني به افتخار دوست شاعر و معشوق قديمي اش ريچارد مي‌گيرد که به خاطر بيماري ايدز با مرگ دست و پنجه نرم مي‌کند.

کتاب مترجم دردها | جومپا لاهيري | مترجم: امير مهدي حقيقت | نشر: ماهي

کتاب مترجم دردها، مجموعه‌اي از داستان‌هاي کوتاه نوشته‌ي جومپا لاهيري است که نخستين بار در سال ???? به چاپ رسيد. کاراکترهاي اين مجموعه از داستان‌هاي جذاب و تأثيرگذار از لاهيري، با قدم گذاشتن روي مرز ميان سنت‌هاي هنديِ به ارث گذاشته شده و سرگشتگي‌هاي دنياي مدرن، به دنبال عشقي وراي محدوديت‌هاي فرهنگي و زمان هستند. در يکي از داستان‌هاي اين اثر فوق‌العاده موفق، زوجي هندي-آمريکايي بايد با غم از دست دادن فرزندشان مواجه شوند در حالي که به خاطر قطع شدن برق، محل زندگي‌شان در بوستون در تاريکي فرو رفته است؛ در داستاني ديگر، مترجمي که در حال نشان دادن مناطقي از هند به خانواده‌اي آمريکايي است، با اعترافات حيرت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شود. جومپا لاهيري با بينش فرهنگي کم نظير و مهارت‌هاي منحصر به فرد خود در داستان سرايي، مجموعه‌اي را خلق کرده که به اين راحتي‌ها از ذهن مخاطب پاک نخواهد شد.

کتاب دنياي آشنا |  ادوارد پي.جونز | مترجم: شيرين معتمدي | نشر: شورآفرين

رمان دنياي آشنا، داستان کشاورزي سياه‌پوست به اسم هنري تونسند را روايت مي‌کند که درگذشته برده بوده است و اکنون تحت سرپرستي قدرتمندترين مرد شهر منچسترکونتي، ويليام رابينز قرار گرفته است. تونسند با اطمينان از عدم تخطي از قانون، با نظم و دقتي عجيب، انجام کارها و امور رابينز را به عهده مي‌گيرد. اما وقتي که مرگ نابه‌هنگام او سر مي‌رسد، همسرش کالدونيا، از عهده‌ي اجراي امور برنيامده و آشوب و بلوا به پا مي‌شود…

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,نهم, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:18

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگي | کارول شيلدز | مترجم: مهري شرفي | انتشارات روشنگران

خانواده استون از ديرباز در کار سنگ بوده اند. گويي سنگ بخشي از هويت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگي، اشاره اي معني دار و کمي هم زيرکانه به همين نشان و شغل خانوادگي است.

مارتين درسلر (داستان يک خيال پرداز آمريکايي) | استيون ميل هاوزر | مترجم: سيروس قهرماني | انتشارات مرواريد

اين کتاب شرح سفر اکتشافي و سحرانگيز مارتين نوجوان است که با کار در مغازه‌‌ي سيگارفروشي پدر آغاز مي‌شود و به ساختن و مديريت هتلي غول‌آسا مي‌انجامد. جهان مارتين درسلر سرشار از شوق زندگي و رمز و راز است. او همراه با دو زن، يکي واقعي و پرجنب‌وجوش و ديگري اثيري و بي‌تفاوت، موفق مي‌شود آرزوهاي قلبي‌اش را برآورده کند. آرزوهايي که دست‌آخر در آن‌ها مرز بين واقعيت و خيال‌پردازي، بلندپروازي و جنون مخدوش مي‌شود.

زندگي بي‌دغدغه آمريکايي | فيليپ راث | مترجم: سالومه خدابخشي | انتشارات ماهابه

همزمان با پايان پريشان و ناآرام عصري که با عنوان «قرن آمريکا» شناخته مي‌شد، فيليپ راث، رماني با عظمتي بي‌حدوحصر به مخاطبان عرضه مي‌کند که مرثيه‌اي براي همه‌ي وعده‌ووعيدها در دستيابي به موفقيت، نظم اجتماعي و سعادت و کامروايي در سده‌ي جاري است. شخصيت اصلي راث در رمان زندگي بي‌دغدغه آمريکايي، ورزشکاري افسانه اي در دبيرستان نيوآرک به نام سوييد لووف است. کسي که در سال هاي پررونق پس از جنگ بزرگ مي‌شود و با دختر شايسته‌ي ايالت نيوجرسي ازدواج مي‌کند، کارخانه‌ي دستکش‌سازي پدرش را به ارث مي‌برد و به خانه‌اي سنگي در روستاي اولد ريمورک نقل مکان مي‌کند. اما يک روز در سال ????، روياي آمريکايي دل‌نشين سوييد، او را ترک مي‌گويد…

فروشگاه آنلاين کتاب کاواک

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,هشتم, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت: 10:39

وينيل چيست ؟

وينيل يک ماده طبيعي نيست بلکه يک ماده مصنوعي ساخته شده توسط انسان است ؛ نوعي پلاستيک است که از اتيلن (که در روغن خام يافت مي شود) و کلر (که در نمک معمولي يافت مي شود) پردازش و ساخته مي شود. يکي از مهمترين ترکيبات وينيل pvc  است که در صنايعي نظير ساختمان سازي، کفپوش، ديوار پوش ها ، لوله هاي پي وي سي و ... کاربرد دارد.

تاريخچه اختراع و کشف وينيل

وينيل براي اولين بار در سال 1920 توسط دانشمنداني اختراع شد که مي خواستند موادي را توليد کنند که به توليد کالاهاي روزمره هر چه آسان تر ، با دوام تر و ارزان تر از آنچه در دسترس بود کمک کند.

مزيت هاي وينيل براي استفاده در چاپ وينيل 

  • وينيل در برابر رطوبت مقاوم است.
  • اين ماده پلاستيکي بسيار قوي و بادوام است.
  • وينيل را مي توان در رنگ هاي مختلف ، هم شفاف و هم جامد توليد کرد.
  • وينيل يک ماده بسيار کم هزينه براي توليد است.
  • از محو شدن محافظت مي شود.
  • تميز کردن و نگهداري آن بسيار آسان است.
  • ايده آل براي شرايط سخت فضاي بيرون

ايده آل براي استفاده طولاني مدت
 

وينيل به عنوان يک ماده پلاستيکي

وينيل يک ماده پلاستيکي است که برخلاف ساير پلاستيک ها به راحتي قابل بازيافت است. به دليل دوام وينيل ، محصولات ساخته شده از اين ماده از طول عمر بالايي برخوردار هستند. يکي از ويژگي هاي بارز وينيل اين است که پس از بازيافت مجدداً قابل تبديل به رزين پلاستيکي وينيل خواهد بود و درحقيقت وينيل يک ماده بسيار سازگار با محيط زيست است. وينيل در حفظ منابع محيطي نيز کمک مي کند ، زيرا 57? وينيل از نمک معمولي تهيه مي شود که يک ماده طبيعي تجديد پذير مي باشد.

متداول ترين کاربردهاي وينيل

متداول ترين کاربرد وينيل در ساخت و سازها  به عنوان کفپوش وينيل و نماي سايدينگ وينيل است. در واقع ، اين کاربردهاي وينيل اغلب به عنوان تنها کاربردهاي آن تصور مي شود. علاوه بر اينها ، وينيل به دليل توانايي ترکيب با افزودني ها و اصلاح کننده هاي مختلف کاربردهاي بسياري دارد.

کاربردهاي چاپ وينيل 

  • برچسب هاي وينيل بسيار محبوب هستند و بيشتر مشاغل به دليل دوام و مقاومت بالا وينيل را انتخاب مي کند. اين برچسب ها بر اساس نوع حرفه و برند طرح هاي بي نظيري را ارائه مي دهند و مي توان از آنها براي گرافيک هاي با کيفيت و ابعاد بزرگ استفاده کرد که در فضاي بيرون نمايش داده مي شوند.
  • اگر به يک برچسب ماندگار با شرايط مناسب با آب و هوا بيرون نيازمند هستيد ، وينيل (استيکر) بهترين پيشنهاد است. علاوه بر اين مي توانيد اشکال ، تصاوير ، گرافيک ها و اندازه هاي مختلف را طراحي کنيد. بيشترين کاربرد وينيل در تبليغات بر روي بدنه اتوبوس هاي شهري، استندهاي تبليغاتي، محصولات نمايشگاهي، فروشگاه ها، ديوارهاي منازل و دکوراسيون محيط هاي کاري است.

 

ادامه مطلب : چاپ وينيل

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : وینیل,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:27

نصب فلاشينگ روي ديوار

هر نوع پوشش خمکاري شده که براي پوشاندن نقاط مختلف کار استفاده ميشود اصطلاحا

فلاشينگ روي ديوار  يا نما ناميده ميشود.
پس از نصب ساندويچ پانل يا ورق گالوانيزه براي زيبايي هرچه بيشتر و پوشاندن نقاط اتصال سقف و ديوار يا دو ديوار متقاطع يا براي آب بندي نقاط مورد نياز ميبايست از انواع فلاشينگ و نبشي هاي مناسب براي محل مورد نظر استفاده نمود.


فلاشينگ ها در انواع و اقسام مختلفي طراحي و توليد يا خمکاري ميشود که به طور معمول هر توليد کننده يا کارفرمايي براي خود طرح و مقطع خاصي در نظر ميگيرد و به صورت پيش فرض توليد و نگهداري ميکند، گروه صنعتي پانل حفاظ سازه نيز براي نقاط مختلف کار انواع فلاشينگ و نبشي هاي مناسب و کاربردي را طراحي و توليد نموده که جهت سهولت کار مشتريان در صورت نياز همراه با سفارش آنها به محل پروژه ارسال ميکند.
فلاشينگ هاي خمکاري شده پانل حفاظ سازه از جنس ورق گالوانيزه پيش رنگ شده الکترواستاتيک ميباشد که ضخامت آنها ??? ميليمتر ميباشد و به دليل تجربه بالاي پانل حفاظ سازه در اين زمينه نحوه خمکاريها بو صورتي طراحي شده که هم پوشش دهي کاملي خواهد داشت و هم زيبايي و سطح کيفيت نهايي کار را تضمين ميکند.

انواع فلاشينگ و نبشي

توضيحات: فلاشينگ ها انواع و اقسام بسياري دارند که بي شمار هستند حتي در مواقع لزوم هر طرح و رنگي قابل سفارش و توليد ميباشد، ولي طرح هاي پر مصرف و کاربردي بسيار مشابه و مشترک ميباشند که مدل هاي مختلف به شرح ذيل ميباشند:

 

فلاشينگ نبشي (به شکل Lميباشد با زاويه ?? درجه):

اين نوع فلاشينگ در دو نوع داخل رنگي يا بيرون رنگي توليد ميشود که براي گوشه هاي کار در محل رسيدن دو ديوار به يکديگر نصب ميشوند که يکي براي نماي خارجي و يکي براي نماي داخلي مورد مصرف قرار ميگيرد، همچنين از اين نوع فلاشينگ ميتوان براي پوشاندن نقاط اتصال سقف به ديوار به صورت افقي از داخل يا از خارج کار استفاده نمود که هم به عايق بندي مناسب و کامل کمک ميکند و هم در صورت استفاده از رنگ هاي مکمل با سقف يا ديوار ميتواند ترکيب و زيبايي پروژه را زينت ببخشد.
يک سانت از لبه هاي آخر نبشي ها به سمت داخل يا خارج خمکاري شده اند که اين کار باعث استحکام و زيبايي نبشي خواهد شد.

فلاشينگ نبشي

رنگ بندي: سفيد رنگ موجودي ميباشد ولي تمام رنگ هاي موجود براي ساندويچ پانل ها نيز قابل سفارش ميباشد.
کاربرد ها (نمونه کار) : نمونه کار اجرا شده که از ترکيب رنگي زيبايي در آن استفاده شده.

نمونه کار فلاشينگ پانل حفاظ سازه

فلاشينگ نبشي به صورت پيش فرض باله هاي ??*?? براي فلاشينگ بيرون رنگي و ?*? براي فلاشينگ داخل رنگي دارد ولي براي موارد سفارشي امکان توليد هر سايز و رنگي امکان پذير ميباشد.

فلاشينگ يو ( به شکل U ميباشد با زواياي خمکاري شده ?? درجه ):

اين نوع فلاشينگ پر مصرف براي پوشش دور تا دور حاشيه ساندويچ پانل سقفي کاربرد دارد به جز قسمت آبريز که فلاشينگ سه پله استفاده ميشود؛ فلاشينگ يو ميتواند براي حاشيه ساندويچ پانل ديواري نيز مورد مصرف قرار گيرد و حتي در مواردي که ارتفاع ديوار کوتاه باشد ميتوان به جاي آهن کشي از اين نوع فلاشينگ استفاده نمود به صورتي که ضلع داخلي فلاشينگ به سقف يا کف پيچ يا پرچ ميشود و ساندويچ پانل ديواري در داخل اين فلاشينگ ققرار گرفته و پرچ ميشود و نگهدارنده ساندويچ پانل خواهد بود.
زواياي اين فلاشينگ به صورت ?? درجه خمکاري شده و يک سانت از لبه هاي دو طرف به صورت يه خم کوچک به سمت داخل خمکاري شده که مهمترين مزيت آن ايجاد استحکام و صاف نگهداشتن لبه هاي ورق ميباشد چرا که اگر اين خم کوچک وجود نداشته باشد لبه هاي فلاشينگ به صورت موجي در طول کار حرکت ميکند که در نهايت نماي خوبي ندارد.
اين نوع فلاشينگ با ابعاد پرمصرف زير توليد و اماده تحويل ميباشد ولي در صورت لزوم قابل سفارش گيري در ابعاد، رنگ و مقاطع مختلف با ضخامت هاي مختلف ميباشد:

 

فلاشينگ بام

فلاشينگ بام يا درپوش بام از مهمترين المان هاي ساختمان هاي مدرن است که امروزه تقريبا در بيشتر پروژه هاي عمراني به کار مي رود. در گذشته بر روي ديوار جان پناه از پوشش سنگ که ” قرنيز” ناميده مي شد استفاده مي کردند، اما با توجه به مشکلاتي نظيرشکستگي و ترکيدن سنگ در اثر سرما و گرما و … ، خطر افتادن سنگ بر روي عابرين ، نماي نه چندان زيباي سنگ و… امروزه از فلاشينگ هاي فلزي به جاي قرنيز استفاده مي شود.

فلاشينگ ابزاري است که اغلب جهت آببندي نما و ديوار ساختمان و سازه شيرواني به کار مي رود. البته کلمه فلاشينگ معاني متفاوتي از نظر صنعتي و پزشکي نيز دارد. که کلمه فلاشينگ در اينجا به عنوان ابزاري که جهت آب بندي نما، ديوار و پنجره به کار مي رود، مد نظر است. اين ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفيل فلاشينگ و وظيفه و عملکرد آن از انواع مختلفي از ورق هاي روغني ، سياه ، گالوانيزه و گالوانيزه رنگي در ضخامت هاي دلخواه قابل توليد است. از اين رو طرح هاي متنوع و متفاوتي و عملکردهاي متنوعي براي اين ابزار طراحي شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.

فلاشينگ هاي ساختماني با توجه به محل مورد استفاده و هدف طراح به مقاطع متنوع طراحي و توليد مي شوند. مهمترين قسمت هاي مورد استفاده از فلاشينگ درپوش بام و جلو پنجره مي باشد که با توجه به تيپ اجرا و نوع آب بندي معمولا درپوش بام بصورت دو طرفه و جلو پنجره بصورت يکطرفه توليد مي شود.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نصب,فلاشینگ,روی,دیوار, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 205 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:06

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

z73i_m6.jpg

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي پذيرايي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

 

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:20

شيشه سکوريت و شيشه لمينت چيست و چه کاربردي دارد؟

شيشه سکوريت يا شيشه ميرال يکي از مقاوم ترين  و به روز ترين شيشه هاي مورد استفاده در صنعت ساختمان سازي مي باشد. شيشه سکوريت طي يک فرايند و عمليات حرارت دهي به شکل ميگيرد. همانطور که ميدانيد شيشه هاي معمولي استحکام و ايمني لازم براي استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان را ندارند. بنابراين بايد با استفاده از روش ها و فرايند هايي از شيشه هاي معمولي يک محصول مقاوم و مستحکم ايجاد کرد. قبل از سکوريت کردن، شيشه هاي خام را به اندازه هاي دلخواه برش ميدهند و اين کار باعث ايجاد پنل هاي شيشه اي با اندازه هاي استاندارد ميشود. امکان بُرش و شکل دهي يا سوراخ کردن شيشه ها بعد از وارد شدن شيشه ها به کوره عملا وجود ندارد.

شيشه سکوريت چيست؟

شيشه سکوريت يا شيشه ميرال، همان شيشه نشکن( شيشه لمينت نشکن ) مي باشد که به علت گذراندن مراحل مقاوم سازي در کارخانه به نام شيشه  سکوريت شناخته مي شود. عمليات سکوريت کردن شيشه در کارخانه طي چندين مرحله انجام مي شود. در ابتدا کار شيشه در ابعاد و اندازه مورد نظر بُرش داده مي شود و بعد از آن پنل هاي شيشه اي بُرش داده شده وارد کوره هايي با درجه حرارت 700 درجه سانتي گراد مي شوند. لازم به ذکر است که از دو نوع کوره جهت توليد شيشه سکوريت استفاده ميشود. کوره المنتال و کوره کانوکشن. شيشه هاي توليد شده از کوره هاي کانوکشن از لحاظ کيفيت بهتر و صاف تر است و تفاوت اين دو کوره فقط در کيفيت محصول نهايي است و از نظر مقاومت و شکنندگي هر دو در يک سطح هستند. بعد از طي کردن مرحله حرارت دهي و نرم شدن، شيشه نرم شده به داخل قالب شيشه ريخته شده و بلافاصله سرد مي شود. فرايند سرد شدن شيشه با دميدن فشار هواي سرد به شيشه صورت ميگيرد. دميدن هواي سرد بايد به هر دو سطح شيشه اعمال شود. اين فرايند خنک کردن شيشه باعث ايجاد شيشه سکوريت و امن ميشود چرا که زودتر سرد شدن لايه هاي بيروني نسبت به لايه هاي دروني باعث بالا رفتن مقاومت شيشه توليد شده مي شود. اين فرايند خنک کردن شيشه موجب مقاومت چند برابري شيشه سکوريت توليد شده نسبت به شيشه هاي معمولي مي شود. در صورتي که فرايند ذکر شده در بالا به درستي بر روي شيشه اعمال نشود، شيشه سکوريت توليد شده کيفيت و مقاومت بالايي نخواهد داشت به همين دليل شيشه سکوريت هاي موجود در بازار نيز از نظر کيفيت با يکديگر متفاوت هستند. در ايران اولين کارخانه ساخت شيشه نشکن سکوريت با نام شيشه ميرال شروع به کار کرد به همين علت برخي شيشه سکوريت را با نام شيشه ميرال مي شناسند. اما در واقع شيشه ميرال نام کارخانه توليد شيشه سکوريت بوده است.

برش شيشه سکوريت

همان طور که اشاره شد بايد قبل از فرايند حرارت دهي، شيشه مورد نظر را بُرش داد. از شيشه سکوريت در بخش هاي مختلف يک ساختمان مي توان استفاده کرد. با توجه به مکان نصب و ابعاد آن و يراق آلاتي که بر روي آن نصب مي شود، نياز به سوراخ کردن شيشه يا برش و شکل دهي آن مي باشد. بنابراين با ارسال اندازه هاي مورد نظر به کارخانه توليد شيشه قبل از عمليات مقاوم سازي شيشه، برش مي خورد. بعد از بريدن شيشه سکوريت در ابعاد مورد نظر، شيشه براي ورود به کوره آماده مي شود. در صورتي که شيشه سکوريت را بعد از عمليات برش دهيم شيشه به حالت پودر و تکه تکه مي شود. بنابراين حتما بايد اندازه گيري محل نصب شيشه توسط نصاب حرفه اي انجام شود. در صورت اشتباه در محاسبات، امکان برش ديگر وجود نخواهد داشت و موجب تحميل هزينه دوباره و اضافي مي شود. شيشه سکوريت يکي از انواع شيشه نشکن و مستحکم مورد استفاده در صنعت ساختمان سازي است. شيشه ميرال استفاده گسترده اي در شيشه بالکن،تراس، حمام، دودبند و … دارد. در کارخانه براي برش دقيق شيشه دستگاهي به نام CNC وجود دارد. اين دستگاه شيشه را با دقت زياد به ابعاد مورد نظر برش مي دهد. چون دقت در برش شيشه سکوريت بسيار مهم است. علت اين امر نيز عدم امکان برش دوباره بعد از سکوريت شدن شيشه مي باشد. قبل از برش شيشه در کارخانه، شيشه بايد از آلودگي و گرد و غبار پاک و شسته شود.

 

شرکت آنلاين دُر نماينده رسمي واردات انواع شيشه سکوريت با کيفيت بالا و قيمت مناسب است. قيمت شيشه سکوريت بر اساس نوع شيشه و کيفيت آن ارزيابي ميشود. ميتوانيد انواع شيشه سکوريت را با قيمت مناسب از ما خريداري کنيد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

-------------------------------

لينک عکس مرتبط

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : شیشه,سکوریت,و,شیشه,لمینت,چیست,و,چه,کاربردی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:05

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,ایمن,ترین,حفاظ,برای,محافظت,از,ساختمان, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 245 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:57

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کتاب,کاواک,ارسال,کتاب,به,سرتاسر,دنیا, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:23

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

i751504_.jpg

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

  

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

  

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مراحل,ارتودنسی,کودکان, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 22:34

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تلفنی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 21:00

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي مينا درب 09124372935

 

قيمت لابل مينا درب ، قيمت اريکسن مينا درب  ، قيمت کابا مينا درب، قيمت راهبند مينا درب ، قيمت جک پارکينگ مينا درب، قيمت درب اتوماتيک شيشه ايمينا درب

(درب اتوماتيک شيشه اي) مينا درب

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

5epx_w.png

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

قيمت فروش انواع کرکره برقي اتوماتيک : البته، کرکره هاي کرکره اي درب اتوماتيک گاراژ را مي توان با استفاده از يک کليد در صورت خرابي برق و يا چيزي که با درب اشتباه گرفته شده است

، به طوري که هرگز بدون دسترسي به گاراژ نخواهيد بود.

ليست قيمت درب اتوماتيک شيشه اي

اتوماتيک کرکره اي محاسبه نمائيد.8- سوال ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي :سيستم محاسبه گر قيمت ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي لولائي رانيز محاسبه مي کنيم؟پاسخ ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:خير در حال حاضر اين سيستم فقط ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره ايکشوئي (درب اتوماتيک شيشه اي ريلي) را محاسبه مي کنييمو در آينده نزديک روش محاسبه قيمت درب اتوماتيک شيشه اي بازويي نيز به سيستماضافه مي شود.9- سوال ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:براي نصب درب شيشه اي اتوماتيک ميتوانيم فريم دو درب اتوماتيک نصب انجام ندهيم(يعني شيشه ها  درب اتوماتيک بدون فريم دور درب )؟پاسخ ليست قيمت نصب سيستم درب اتوماتيک کرکره اي:بله در فيلد انتخاب فريم دور درب اتوماتيک شيشه اي ميتوانيددرب شيشه اي اتوماتيک  و يا درب اتوماتيک شيشه اي دستي را بدون فريم دور دربانتخاب کنيم.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : لیست,قیمت,درب,اتوماتیک,شیشه,ای, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 21:35


Both Iran tourism are used interchangeably when you hear about the country and also while you

are on the ground

0vi_1.jpg

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : tourism, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 2:26

لینک دوستان

خبرنامه